Waarmee kunnen we helpen?
Bekijk de meest gestelde vragen of filter op je zoekvraag.
Bestelling
  • Ben je benieuwd naar de status van je bestelling? Je kan heel eenvoudig de status van je bestelling terug vinden in je account. Hiervoor ga je naar Mijn bestellingen.

    Hier vind je een overzicht van al je bestellingen met de huidige status. Klik op het order nummer om de status per product in te zien.

  • Een beschadigd product is uiteraard niet de bedoeling! Wij zullen er daarom ook alles aan doen om je levering te herstellen. Voor schade aan een product adviseren wij om foto's te maken van de schade en deze per mail te sturen naar onze klantenservice. Bekijk onze contactgegevens.

    Vermeld hierbij in de titel of omschrijving van de mail altijd om welke bestelling dit gaat en stuur de afbeelding(en) mee in de bijlage van de mail. Geef waar nodig nog een extra omschrijving om meer duidelijkheid te geven over de schade. Op deze manier kunnen wij namelijk direct je schademelding behandelen en oplossen.

  • Wat vervelend dat het product niet aan de verwachtingen voldoet! Om te kijken wat we voor je kunnen betekenen horen we graag van je waarom de bestelling of het product niet aan de verwachtingen voldoet.

    Stuur een e-mail naar onze klantenservice met bijbehorende foto's, het bestelnummer en een omschrijving over waarom het product niet aan de verwachtingen voldoet. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om tot een oplssing te komen. Bekijk onze contactgegevens.

  • Een bestelling kan geannuleerd worden mits deze nog niet in productie is. Hiervoor bel je met onze klantenservice waar een van onze medewerkers klaar staat om je verder te helpen met het annuleren van de bestelling. Door te bellen voorkom je namelijk dat de melding te laat binnen komt en de bestelling daardoor in productie is genomen. 

    Weet je niet zeker of je bestelling in productie is? Bekijk je status bestelling onder 'Mijn bestellingen' in je account.

  • Omdat de meeste producten speciaal voor, jou vaak met gewenste opdruk op maat gemaakt zijn, kunnen wij deze artikelen niet terug nemen. Is de bestelling niet naar wens en is dat de reden dat je hem wilt retourneren? Lees dan "Mijn bestelling voldoet niet aan de verwachtingen, hoe kunnen we dit oplossen".

    Overige artikelen zoals accessoires kunnen binnen 8 dagen retour gestuurd worden. Hiervoor dienen de producten in de originele verpakking en onbeschadigd te zijn. Vul om artikelen retour te sturen het retourformulier in dat hier te vinden is. 

  • Bij de meeste van onze producten hanteren we staffelkortingen. Zo zie je direct een scherp berekende prijs op basis van de gewenste aantallen.

    Wanneer je toch een offerte aan wilt vragen selecteer je na het samenstellen van het product "aan offerte toevoegen". Als je het offerte overzicht in wil zien, gebruik je het icoon naast "account". Onze medewerkers gaan na het vesturen van de offerte aanvraag zo spoedig mogelijk met je aanvraag aan de slag. Wij streven er naar binnen 24 uur op de aanvraag te reageren. 

  • Bij Printshopz maken we verpakkingen op maat maken voor de door jouw bestelde producten. Dit maakt het mogelijk een bestelling per set / apart te verpakken. Omdat er extra verpakkingsmateriaal aan te pas komt worden hier kosten voor berekend. 

    Wil je een bestelling apart laten verpakken? Vraag dan vooraf een offerte aan en vermeld dit in de opmerking. Onze medewerkers gaan dan zo spoedig mogelijk met je aanvraag aan de slag. We streven er naar om binnen 24 uur te reageren op de aanvraag.

  • Op de meeste van onze producten zit volumekorting, zo betaal je nooit te veel voor je bestelling! Wanneer je het gewenste product hebt samengesteld kom je aan bij "kies uw oplage en levertijd". Hier wordt, op basis van de gewenste aantallen wordt voor jou een mooie korting berekend!

  • Wanneer je geen bestelbevestiging hebt ontvangen is het verstandig om eerst na te gaan of het e-mail adres wel juist in is gevuld. Ga hiervoor in je account naar Account gegevens en dan "E-mailadres wijzigen". Hier kan je controleren of de adressen juist ingevuld zijn.

    Zijn de E-mailadressen correct ingevuld? Kijk dan eens in de spam van je E-mail. Het kan zijn dat de bestelbevestiging hier beland is. 

    Is de bestelbevestiging hier ook niet terug te vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. 

  • Je hebt bij ons geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Je ontvangt namelijk gewoon de mail bevestigingen van je bestelling. Het nadeel van bestellen zonder een account is dat je niet voorzien bent van alle gemakken van een account. Denk hierbij aan het inzien van je bestellingen, volgen van je pakketten, aanvragen van offertes, beheren van meerdere adressen en nog veel meer!

     

Bezorging & afhalen
  • Breng onze klantenservice zo snel mogelijk op de hoogte van de adreswijziging door middel van een E-mail. Geef zo volledig mogelijk het nieuwe bezorgadres aan. Bekijk onze contactgegevens.

    Is je bestelling al wel verzonden? Dan nemen wij contact op met de transporteur om een adres wijziging door te geven. Het wijzigen van een adres na verzending zorgt wel voor vertraging van 1-3 werkdagen. Door een adres wijziging door te geven na verzending ga je akkoord met de bijbehorende vertraging.  

  • Helaas kunnen wij de leverdatum na het plaatsen van je bestelling niet meer naar voren halen. Zodra de bestelling doorgezet is naar onze productie afdeling zit deze in het productie proces waardoor we geen wijzigingen meer door kunnen zetten.

    Uiteraard streven wij er altijd naar de bestellingen sneller te leveren. Dus is je bestelling eerder klaar dan verwacht? Dan zorgen wij dat de bestelling eerder verzonden wordt!

  • Ondanks dat het mogelijk is, raden wij het af om te leveren bij een evenement of beurs. Het gaat hier voornamelijk om grote open locaties, wat het voor de bezorger lastig maakt de juiste personen te bereiken. Dit resulteert vaak in een niet geleverde bestelling.

    Kies je er toch voor om op een evenement of beurs te laten leveren, dan is dit volledig op eigen risico. 

  • Zodra je bestelling klaar is voor verzending ontvang je een E-mail met een Track & Trace. Omdat het pakket bij het aanmaken nog niet verwerkt is door de transporteur duurt het even voor er een update zichtbaar is. 

    Daarnaast is de status van de bestelling eenvoudig te volgen via je account (let op, hiervoor dien je een account te hebben). Ga naar "Mijn bestellingen" en ga naar het juiste order nummer. Klik hier op je tracking nummer, of vul deze in op de website van de desbetreffende transporteur. 

  • Tijdens het afrekenen heb je de mogelijkheid om een afleveradres in te vullen. Zo kan je eenvoudig een pakket rechtstreeks naar je klant versturen.

    Wij versturen tevens alle pakketten neutraal, zo vind je nergens op het pakket een vermelding naar ons terug. Zo kan je met een gerust hart een pakket rechtstreeks naar je klant toe laten sturen en dus dubbele verzendkosten besparen!

  • Het maakt niet uit of het pakket naar jou of rechstreeks naar de klant verzonden moet worden. Wij versturen namelijk ALLE pakketten neutraal! Zo hoef jij je nooit druk te maken over vermeldingingen op het pakket. 

  • De pakketten kunnen enkel geleverd worden op werk- en huisadressen. Een pakket kan daarom niet naar een afhaalpunt gebracht worden.

    Zorg daarom altijd dat er iemand aanwezig is tijdens het aflevermoment!

  • Zodra je een E-mail bevestiging hebt ontvangen met een Track & Trace én het pakket in het sorteerproces zit, heb je de mogelijkheid om het tijdvak van de levering te wijzigen. 

    Ga hiervoor naar de link van de tracking en kies voor "Iets anders afspreken?". Hier krijg jij de mogelijkheid een tijd of dag te kiezen dat voor jou geschikt is. 

  • Onze oprechte excuses, dit was uiteraard niet onze bedoeling! Wij zullen er daarom ook alles aan doen om je bestelling zo spoedig mogelijk compleet te krijgen. 

    Stuur ons daarom zo snel mogelijk een E-mail met de benodigde informatie:

    • - Bestelnummer
    • - Ontbrekende producten
    • - Foto's van de levering
    • - Bij wijziging in bezorgadres; het nieuwe bezorgadres


    Zodra wij deze informatie hebben ontvangen gaan wij zo snel mogelijk aan de slag om de ontbrekende producten bij je te krijgen. Bekijk onze contactgegevens.

  • Wij streven er altijd naar de bestelling binnen de afgesproken levertijd te verzenden, dit lukt in 99% van de gevallen. Zodra wij het hebben overgedragen aan de transporteur hebben wij geen grip op verdere vertragingen. Maar wees gerust, in 95% van de gevallen worden de bestellingen op tijd door de transporteur uitgeleverd. 

    Wil je geen risico nemen en voorkomen dat je met lege handen komt te staan? Kies dan voor een optie met levering voor je deadline.

  • Bestellingen binnen Nederland kunnen afgehaald worden, kies hiervoor tijdens het bestellen bij "Verzendmethodes" voor "Afhalen". Je bestelling ligt dan op de door ons gemelde datum klaar liggen voor afhaal aan de Dieselweg 6, 7591 HG te Denekamp.  

  • Doordat de verzendkosten bepaald worden op basis van de volume van je pakketten, worden bij ons de verzendkosten pas aan het einde van de bestelling berekend. Zo betaal je nooit te veel voor je zending en zie je direct wat de daadwerlijke verzendkosten zijn!

    Om kosten te besparen adviseren wij daarom ook altijd om, wanneer mogelijk, je bestelling te combineren. Dit houdt wel in dat de complete bestelling aan één adres geleverd wordt. 

Bestanden
  • Voor het aanleveren van bestanden adviseren wij altijd om, indien mogelijk, een PDF formaat aan te leveren. 

    Waarom een PDF? 
    Bij een PDF bestand blijft de opmaak ongewijzigd, zo blijven grafische afbeeldingen en teksten altijd scherp bij het vergroten en verkleinen. Op deze manier verlies je geen kwaliteit op het printwerk. 

    Overige bestandstypes
    Naast een PDF zijn er meerdere mogelijkheden om bestanden aan te leveren. Denk hierbij aan JPG, JPEG, PNG, etc. Bij deze bestandstypes is het belangrijk dat ze voldoen aan de voorwaarden van de aanleverspecificaties. Deze vind je bij elk product onder "Werktekeningen".  

  • Wij kunnen bestanden tot 1000MB verwerken via onze designtool. Zorg er daarom altijd voor dat je de bestanden kleiner op slaat. 

    Lukt het niet om de bestanden onder de 1000MB te krijgen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij samen met jou hoe we het bestand kunnen verwerken. 

  • Voor al onze producten zijn er werktekeningen om jou zo goed mogelijk verder te helpen met het maken van een ontwerp. Bij de producten waar een werktekening voor nodig is vind je ze terug op de pagina van het product onder "Werktekeningen".

    Naast dat je ze bij elk product terug kan vinden hebben we ook alle werktekeningen voor jou in één overzicht gezet. Bekijk de pagina hier.

  • Heb je al een ontwerp gemaakt? Ook dan kan je deze uploaden in onze ontwerptool. Deze tool is namelijk niet alleen geschikt om een ontwerp in te maken, ook kan je hier je ontwerp in uploaden om zo een extra check te krijgen op de veiligheidsmarges. Zo weet je zeker dat het ontwerp correct is. 

    Lukt het uploaden niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

    Zorg er daarnaast voor dat je het bestand aanlevert in CMYK. Dit om te voorkomen dat er kleurafwijkingen ontstaan in het ontwerp

  • Uiteraard wil je dat jouw ontwerp zo goed mogelijk wordt geprint. Daarom is de kwaliteit van het drukbestand zo belangrijk. Maar waar moet je nou naar kijken? Dat leggen wij jou hier uit.

    Resolutie
    Een belangrijke voor een goede kwaliteit is de resolutie van het bestand. Om te bepalen of jouw afbeelding voldoende resolutie heeft kijken we naar het DPI en het eindproduct.

    Dots Per Inch (DPI) houdt niks meer in dan het aantal pixels er inch. Hoe hoger het DPI is, hoe beter het eindresultaat zal worden. Maar wanneer heb je het juiste DPI aantal?  

    • Ga voor kleine printformaten 50 x 50 cm of kleiner altijd voor 300 DPI voor een uitstekend drukresultaat.
    • Is het eindproduct groter dan deze afmeting hanteer dan 150 DPI. Producten boven deze afmetingen zie je namelijk meestal van een afstand waardoor je een lager DPI kan hanteren.

    Tip
    Voldoet je bestand niet aan de bovenstaande eisen? Dan hoeft dat nog niet direct een probleem te zijn. De bovenstaande richtlijnen zijn namelijk voor printwerk van uitstekende kwaliteit. Wil je controleren wat het eindresultaat zal zijn van je printwerk? Bekijk dan je drukproef op 100% in Adobe Acrobat Reader. Dit zal namelijk de werkelijke kwaliteit van het eindproduct worden.

Betalen
  • Om er voor te zorgen dat er altijd je juiste betaalmethode voor jou bij zit maken we gebruik van de volgende betaalmethodes:

    • - iDeal
    • - Maestro
    • - PayPal
    • - PAY.
    • - Visa
    • - Mastercard
    • - Betaling voor levering (5 dagen)

     

  • De factuur ontvang je na betaling altijd per mail. Mocht deze niet in de inbox zitten dan kan het zijn dat de mail in de spam terecht is gekomen. Kijk dit daarom altijd even na. 

    Tevens kan je de factuur terugvinden onder downloads bij je bestelling in het account.

  • Als je de factuur niet weer kan vinden is dit geen probleem. Om er voor te zorgen dat je snel een nieuwe factuur krijgt hebben we een knop toegevoegd onder je bestelling in het account. Bij downloads heb je de optie om je factuur opnieuw te verkrijgen.

  • Stuur wanneer de factuur niet klopt een E-mail naar administratie@printshopz.nl. Geef aan wat aangepast moet worden en wat de correctie op de factuur moet worden. Vermeld tevens je bestelnummer.

    Zonder de bovengenoemde informatie kunnen we geen wijziging maken aan de factuur. Controleer daarom voor het versturen of de benodigde informatie in de E-mail vermeld staat. 

  • Om te achterhalen waarom de betaling niet gelukt is, moet eerst de oorzaak achterhaald worden. 

    Gegevens onvolledig
    Controleer of de facturatie- en aflevergegevens correct ingevuld zijn. 

    Storing 
    Door onderhoud kan het zijn dat het betaalsysteem er tijdelijk uit ligt. Probeer het daarom in een ogenblik nog een keer. 

    Heb je geen tijd om te wachten? Kies dan voor "Betaling voor levering (5 dagen)". Je ontvangt de factuur per mail. Deze dien je voor levering te betalen. 

    Mocht de oplossing voor jou er niet bij zitten? Neem dan contact op met de klantenservice.

  • Zodra je bestelling geannuleerd is, zorgen wij er voor dat het geld direct wordt gecrediteerd. Het crediteren van de bestelling heeft een verwerkingstijd van 1-3 werkdagen. 

  • Zodra de retourzending bij ons aangekomen is gaan wij aan de slag met de controle van de producten. Zijn de producten in originele staat? Dan zorgen wij voor de creditering.

    Wanneer de creditering in behandeling is zal dit binnen 1-3 werkdagen overgemaakt worden op de desbetreffende rekening. 

  • Wanneer een bestelling gecrediteerd wordt ontvang je vanuit onze administratie een creditfactuur.

    Heb je geen creditfactuur niet ontvangen? Of kan je deze niet meer terug vinden? Stuur dan een E-mail naar administratie@printshopz.nl en laat ons weten voor welk bestelnummer de creditfactuur ontbreekt. 

Algemeen
  • Wat jammer dat je het account bij ons wilt verwijderen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice zodat wij het verwijderen van het account kunnen regelen.

    Houdt er hierbij wel rekening mee dat alle gegevens, dus ook het inzicht in je account zoals bestellingen, verloren gaan. 

  • Uiteraard voorzie je ons van persoonsgegevens bij het aanmaken van het account. Denk hierbij aan je voor- en achternaam, e-mail adres, telefoonnummer en je factuur- en/of afleveradres. Meer dan deze gegevens zijn voor ons niet nodig om je bestelling te kunnen verwerken en leveren, wij zullen je daarom ook niet vragen naar meer persoonsgevens. 

     

  • Als je geen nieuwsbrief met kortingen of informatie over nieuwe producten meer wil ontvangen is het mogelijk om je af te melden van de nieuwsbrief. 

    Onder in de nieuwsbrief vind je de tekst "Afmelden". Door hier op te klikken wordt je naar een nieuw venster gebracht. Hier vul je de benodigde informatie voor het afmelden van de nieuwsbrief in. 

    Na de verwerkingstijd ben je afgemeld van onze nieuwsbrief.

  • De mogelijkheid voor het wijzingen van het E-mail adres vind je terug in je account onder "Account gegevens". Ga hiervoor naar E-mailadres wijzigen.

    Bij de "E-mail settings" heb je de mogelijkheid om verschillende E-mailadressen aan te geven voor; orderbevestigingen, tracking gegevens en facturen. 

    Neem voor het wijzigen van de login E-mail adres contact op met onze klantenservice.

  • Na het plaatsen van een bestelling is het zelf niet meer mogelijk om de facturatiegegevens te wijzigen.

    Mochten gegevens niet kloppen op de factuur dan kan je mailen naar administratie@printshopz.nl. Vermeld in de titel van de E-mail altijd waar het om gaat en vermeld altijd het bestelnummer en de juiste facturatiegegevens in de E-mail.

  • Wat leuk dat je partner wilt worden van Printshopz! Voor een partner aanvraag hebben wij een speciale pagina

     

  • Kijk als je niet kan inloggen altijd goed naar welke melding je ontvangt. Deze geeft aan waarom je niet kan inloggen.

    Is het wachtwoord onjuist? Kies dan voor wachtwoord vergeten.

    Mocht het antwoord er niet tussen staan, neem dan contact op met de klantenservice.

  • Onze klantenservice staat elke werkdagen klaar voor al je vragen.

    Kom razendsnel achter het antwoord achter op al je vragen via een chatgesprek. De chat is beschikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 17.00. 

    Ook is er de mogelijkheid om te mailen, stuur je mail met vraag naar onze klantenservice, wij streven er naar binnen 24 uur te reageren op je vraag.

    Wil je toch liever iemand telefonisch spreken? Dan is dat ook mogelijk op werkdagen tussen 8.00 en 17.00.

    Bekijk onze contactgegevens.

  • Ben je niet tevreden over de levering, ontbreken er producten of heb je een andere klacht? Dan staat onze klantenservice voor je klaar om de klacht op te lossen.

    Stuur bij voorkeur een E-mail naar onze klantenservice zodat je ons kan voorzien van informatie en waar nodig afbeelding(en) om de klacht te verduidelijken. Bekijk onze contactgegevens.

  • Onze standaard levertijd bedraagt 5 werkdagen. Echter is het bij ons ook mogelijk om voor 3 of zelfs 1 werkdag te kiezen hier zijn dan wel extra kosten aan verbonden die te vinden zijn bij het samenstellen van het gewenste product. Onze levertijden beginnen te lopen op het moment dat de bestanden goedgekeurd zijn door onze controle afdeling.

      5 werkdagen  3 werkdagen 1 werkdag
    Maandag voor 10:00 Maandag (week later) Donderdag Dinsdag
    Dinsdag voor 10:00 Dinsdag (week later) Vrijdag Woensdag
    Woensdag voor 10:00 Woensdag (week later) Maandag Donderdag
    Donderdag voor 10:00 Donderdag (week later) Dinsdag Vrijdag
    Vrijdag voor 10:00 Vrijdag (week later) Woensdag Maandag
    Zaterdag voor 10:00 Maandag (week later) Donderdag Dinsdag
    Zondag voor 10:00 Maandag (week later) Donderdag Dinsdag

     

Printshopz Editor
  • Als je een of meerdere bestanden toe wilt voegen aan het ontwerp dan zijn deze eenvoudig toe te voegen.

    Ga naar uploaden en klik op bestand uploaden om te bladeren tussen de foto’s vanaf je computer. Klik na het uploaden op het bestand om deze toe te voegen aan je ontwerp.

  • Door de optie Volledige omvang aan te zetten onder beeld opties zal het ontwerp zich compleet vullen over het ontwerp.

    Wil je de het bestand zo groot mogelijk op je ontwerp zonder dat er delen weg vallen? Zorg er dan voor dat je de afbeelding schaalt in de breedte of in de hoogte. Dit doe je via beeld opties en kies hier de gewenste optie onder schaal.

    Let op! Heeft je afbeelding niet dezelfde verhouding als het bestelde formaat? Dan zal er een deel van het geüploade bestand wegvallen.

  • Als je een bestand hebt toegevoegd, maar deze staat nog niet in de juiste positie, dan kan je het bestand draaien naar de gewenste positie. Gebruik hiervoor de blauwe cirkel met het roterende pijl die zich bovenaan het afbeeldingskader bevind.

    Als het niet lukt om het bestand in de juiste positie te krijgen, gebruik dan de rotatie optie onder Roteren en spiegelen.  Het bestand zal dan in stappen van 90° gedraaid worden.

  • In het menu Beeld opties vind je de mogelijkheid om het bestand te spiegelen. Elk object kan zowel horizontaal als verticaal gespiegeld worden.

  • Wijzig de volgorde van de afbeelding of tekst door het geselecteerde object naar de voorgrond of achtergrond te brengen.

  • Voor alle producten hanteren wij kwaliteitseisen. Om er voor te zorgen dat je vooraf weet of het bestand voldoet aan deze eisen vind je bovenin de kwaliteitscontrole terug. Deze controle wordt alleen uitgevoerd op JPG / JPEG of PNG bestanden.

    Probeer ten alle tijden een slechte kwaliteit te vermeiden als het gaat om belangrijke onderdelen van het ontwerp.

  • Voeg automatisch een tekstvak toe door op tekst  te drukken. Om de tekst te wijzigen voeg je het door jou gewenste tekst in het tekstveld in.

    Let op! Telkens als er op tekst wordt geklikt wordt er een dummy tekst toegevoegd met “uw tekst”. Controleer dus altijd of deze niet onbewust in je bestand blijft staan.

  • Als je een tekst hebt toegevoegd, maar deze staat nog niet in de juiste positie, dan kan je het bestand draaien naar de gewenste positie. Gebruik hiervoor de blauwe cirkel met het roterende pijl die zich bovenaan het tekstkader bevind.

  • Heb je het juiste lettertype gevonden, maar ontbreekt de tekstdecoratie nog? Bij veel van onze lettertypes is het mogelijk om de tekst enkel vetgedrukt, schuingedrukt of onderstreept te krijgen, of om het te combineren.

    Om de tekst vetgedrukt te maken kies je bij lettertype onder tekst-opties voor de B.

    Om de tekst schuingedrukt te maken kies je bij lettertype onder tekst-opties voor de I.

    Om de tekst onderstreept te krijgen kies je bij lettertype onder tekst-opties voor de A.

  • De transparantie van de tekst is aan te passen door middel van de schuifbalk die terug te vinden is onder opaciteit onder de tekstkleur.

  • Als de tekst nog niet de juiste lengte of breedte heeft, kun je deze vergroten/verkleinen door middel van één van de vierkantjes in één van de hoeken van het tekstkader te verslepen.

  • Als de tekst nog niet de juiste lengte of breedte heeft, kun je deze vergroten/verkleinen door middel van één van de vierkantjes in één van de hoeken van het tekstkader te verslepen.

  • In het menu tekstopties vind je de mogelijkheid om de  tekst  te spiegelen. Elke tekst kan zowel horizontaal als verticaal gespiegeld worden.

  • Het ontwerp van je product kun je een egale achtergrondkleur geven. Om een kleur te kiezen klik je op achtergrond en kies je de gewenste kleur uit een van de vooringestelde kleuren.

    Zit de juiste kleur hier niet tussen? Maak dan gebruik van de Picker die je terug vind onder het menu van achtergrond.

  • In het menu aan de linkerkant vind je de opties om de vorige handelingen ongedaan te maken of deze juist opnieuw toe te voegen. Op deze manier kun je eenvoudig je fouten corrigeren of terugvallen op een eerder ontwerp.

Antwoord op je vraag niet gevonden?

Onze klantenservice staat elke werkdag voor jou beschikbaar om je verder te helpen met al je vragen.

Direct antwoord op je vraag

Kom razendsnel achter je vragen.

Beschikbaar op werkdagen van 8:00 tot 17:00

Chatgesprek starten
Contact met de klantenservice

Onze medewerkers zijn bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur

085 27 35 924 support@printshopz.nl